FAQ

 
Sklep Broad Peak:  k:

1) Jak sprawdzić dostępność produktu w sklepie stacjonarnym?

- Należy do nas zadzwonić: 788-561-744 lub wysłać e-maila: sklep@broadpeak-outdoor.pl

 

2) W jakich godzinach czynny jest sklep stacjonarny?

- Sklep stacjonanry w okresie letnim czynny jest od 9.00 - 18.00 od poniedziałku do piątku a w soboty od 9.00 do 13.00. W okresie zimowym pracujemy dłużej.

 

3) Czy pod sklepem stacjonarnym jest parking? 

Niestety nie posiadamy prywatnego parkingu dla naszych klientów, jednak w rejonie naszego sklpeu znajdują się bezpłatne parkingi. 

 

4) Czy mogę zamówić towar do sklepu stacjonarnego na przymiarkę? 

Tak, oczywiście ! Proszę złożyć zamówienie na naszej stronie wybierająć metode dostawy: odbiór w sklepie stacjonarnym, napisać do nas lub zadzownić. 

 

ZWROTY:
 
1) Czy mogę zwrócić towar w sklepie stacjonarnym?

Tak- istnieje taka możlwiość, jednak środki zwracane są na konto klienta do 14 dni. Nie ma możlwiośći odebrania gotówki za zwrócony towar w sklepie stacjonarnym. 

 

2) Ile czeka się na zwrot środków za zwrócony towar?

Środki zwracamy do 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

3) Czy do zwrotu muszę użyć formularza dostępnego na Państwa stronie?

Nie, oświadczenie można napisać odręcznie. Najważnijesze aby zameiścić na dokumneice numer konta/numer zamówienia oraz podstawowe dane. 

 

4) Czy mogę dokonać zwrotu na Państwa koszt? 

Niestety nie. 

 

5) Czy mogę zwrócić towar do paczkomatu. 

Tak, jednak z opcją gdzie kurier dostarcza przesyłkę do naszego punktu. Nie odbieramy paczek nadanych do paczkomatu. 

 

6) Czy mogę wysłać zwrot za pobraniem? 

Nie ma takich możlwiości. Nie odbieramy paczek pobraniowych od klientów. 

 

7) Ile mam czasu na zwrot?

Na zwrot jest 30 dni od momentu otrzymania paczki. 

 

8) Czy muszę Państwo informować nas o zwrocie towaru? 

Nie ma takiej konieczności. 

 

9) Czy istniejie możlwiość WYMIANY produktów. 

Niestety nie, należy zwrócić towar z wypełnionym oświadczeniem zwrotu i złożyć nowe zamówienie-opłacić je. 

 

10) Gdzie znajdę fomularz zwrotu:

https://www.broadpeak-outdoor.pl/pliki/Odst%C4%85pienie%20od%20umowy222.pdf

 

Reklmacje: 

1) Jak zarrklmować towar? 

-Reklamowany towar należy odesłać lub dostarczyć osobiście do naszego punktu w Wadowicach. 

2) Gdzie znajdę formularz reklamacyjny? 

- https://www.broadpeak-outdoor.pl/pliki/Formularz%20reklamacyjny.pdf

3) Ile czasu trwa rękojmia? 

 

Rękojmia- rękojmia dotyczy wad, które istniały przy wydaniu towaru ale nie zostały zauważone podczas sprzedaży. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi określają przepisy kodeksu cywilnego, art. 556-576.Sprzedawca odpowiada za towar z tytułu rękojmi do dwóch lat od momentu sprzedaży towaru. 

 

4 ) Jak reklamować produkt z tytuły gwarancji? 

Gwarancje udziela najczęsciej, producent lub dystybutor, w przypadku gwrancji to gwarant udziela informacji na temat czasu trwania okresu gwarancyjnego. 

Klient może złożyć gwarancje w naszym sklepie co przekażemy do producenta lub odesłać bezposrenio do producenta. 

 

5 ) Ile muszę czekać na dezycję dotyczącą mojej reklamacji. 

Do 14 dni. 

 

 

Dostawa towaru i wysłka: 

1) Ile muszę czekać na zamówienie? 

- Wszystkie zamówienia wysyłamy do 48 godzin roboczych.  ( w okresie zimowych czas dostatwy może się wydłużyć). 

 

2) Jak zmienić adres dostawy? 

W takim przypadku prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny. 

 

3) Nie znalazłem paragonu w paczce co teraz zrobić?

Prosimy o kontakt z naszym sklepem, wyślemy elektroniczą kopie dokumentu. 

 

4) Ile muszę czekać na odbiór towaru w sklepie stacjonarnym. 

Zazwyczaj do 48 godzin. 

 

5 ) Jakie są metody dostawy towaru:

https://www.broadpeak-outdoor.pl/koszty-wysylki

 

6) Kiedy obowiązuje darmowa dostawa? 

https://www.broadpeak-outdoor.pl/koszty-wysylki